2 maj 2011

trevliga måndagskväll.

Måndag den andra maj är här nu igen, förra gången var redan för ett år sedan. När jag tänker så påminns jag hela tiden om hur fort tiden går och hur viktigt de är att njuta av ungdomen. När studenten är tagen och universitetet/högskolan väntar kommer allvaret i livet fram, den som inte finns nu. Därför sitter jag nu i en turban på huvudet med håret inlindat efter att tagit ett oerhört väll behövt bad i badkaret och de var väldigt skönt!  Men visst bör man ta vara på dagarna?

Ni kanske även vill veta hur min dag sett ut? Egentligen har den sett väldigt lik ut de andra dagarna under skolan. Idag började jag redan klockan åtta så fick gå upp i tid i morse så jag skulle inne fixa mig, men självklart snoozzzzzade jag en hel del så stressigt blev de till slut.. snozzzen borde inte uppfunnits. När skolan drog igång hade vi matematik, geografi och spanska. Eftersom alla mina lektioner är från 1½- 2 timmar slutade jag kvart i 2. Då hoppade jag på första bästa buss hem, väl hemma bredde jag mig en hårdmacka med lite philiapelphia ost.. MUMS! Runt halv fyra snörade jag på mig jogging skorna och begav mig ut på en kortare promenad, hittade massor med fina och somriga gullvivor. Hade inte med mig någon kamera förutom mobilen men eftersom mig mobil gått sönder använder jag en gammal mobil som ej har så bra kamera.. alltså blev bilderna inge bra. Men ska försöka få min pojkvän att komma med kameran i morgon så de blir lite bilder här.

Have a wonderful evening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar