1 maj 2011

Lever i en dröm

Jag, mitt liv är som en dröm. Jag älskar mitt liv, mina vänner, min familj.. allt och alla.

Igår Valborg tog jag det oerhört lugnt, var och hälsade på hemma hos min farmor och farfar då min farfar fyllde år och mina kusiner som bor väldigt långt ifrån var på besök. Då slår de allt. Vi hade det väldigt mysigt både i skogen och inne. Nu undrar ni säkert vad tusan jag gjorde i skogen och de undrade jag själv.. men mina små tvilling kusiner drog med mig ut i skogen för att bygga en koja utav pinnar och grenar. Mitt under byggandet frågade jag mig själv om jag gått på scouter? Den vart grym.. eller inte. Men jag hade en oslagbar valborg och det kan jag lova! Tyvärr blev de inga bilder från dagen för min pojkvän har min kamera.

Nu blir de jordnöttsringar och humorgalan.. KUL.

Have a great evening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar