11 maj 2011

long time.

Oj, oj.  På tok för länge sedan nu. Vad ska vi göra? Eller rättare sagt jag göra?
Som sagt, de var länge sedan jag tog mig en kik in här på bloggen och skrev ett par rader om min vardag. Men nu är jag här igen och denna gång har jag absolut noll att meddela. Nu skojade jag igen.
Sitter för tillfället och kollar på ny mobil då min har brakat sönder inombords och under just denna stund har jag ett leende på läpparna och en känsla av pirr. Konstigt jag vet. Men sant.
Annars då? Jag har väldigt stökigt på mitt rum ser jag nu när jag blickar ut över mitt vackra rum, borde ta mig i kragen och städa ett slag. Men suget efter det har väl ingen i detta fina väder denna dag har erbjudit oss, i alla fall inte jag.
Nu måste jag ta och ringa min mor för att prata lite.
Hope you had a great day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar