6 maj 2011

skolbesök.

Sitter ned med en oerhörd smärta i fötterna efter att gått fram och tillbaka på stan för att uträtta en massa ärenden. Dagen har gått väldigt fort och den har även varit väldigt bra, både rolig och lärorik. Nu var jag fiffig. Ifall vi går över på någonting helt annat sitter jag nu och väntar på min fina vän Frida, vi ska träffas en snabbis och prata därefter ska jag vänta på min pojkvän i dryga 1 ½ timme... kul. Men värt är det absolut! Vad annars är det som händer? - Egentligen ingenting, varannan minut sticker jag ned handen i min väska för att håva upp en liten söt godis att stoppa i munnen.. inte bra jag vet, men fy fan vad gott alltså. Med de är man värd så här på fredagen, de är vi alla som slitit oss igenom veckan. Eftersom jag inte är hemma nu utan är på min pojkväns skola har jag inte min dator vilket betyder att jag inte kan bjuda på någon rolig bild.. men en härlig bild från Thailand säger ni inte nej till va?

Längtan tillbaka gör mig lycklig.
Have a wonderful evening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar