19 april 2011

sun is a thing to like.

Solen har sått högt upp på min gilla lista länge men de senaste dagarna har den kammat hem ett par extra platser. Den är ju underbar.. både varm och den sprider en glädje. Idag har jag suttit ute och solat tillsammans med min halvsyster Viktoria och nu väntar en timmes träning på friskis och svettis med min finaste vän. Aerobics är passet vi ska gå på idag och jag tror att de kommer bli jätte kul, visserligen ser man lite rolig ut första gången med kul är det absolut! Hoppas även Emelie kommer tycka det.
Imorgon blir de en träff med min vän Evelina som ska få tillbaka sin kameraväska jag lånade då jag skulle på weekend till London. Då passar vi på att köpa lite jordgubbar och sätter oss vid ån för att prata lite påengång tror jag. Vad dagen sedan erbjuder vet jag inte alls, skulle vara kul med någonting annorlundare så som- ta en rejäl cykeltur ut i skogen eller kanske bara cykla och se vart man hamnar. Får se om morgondagen nappar på de idérna.. haha.
Bussen går om 45 minuter nu, längtar redan efter att få slå sig ner på ett säte och bara sitta och guppa fram längst vägen till lite musik i öronen.
Kollar man riktigt noga kan man se att mina ögon ser lila ut.. scary!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar