22 april 2011

About yesterday.

Hallå!
Som flera säkert märkte bloggade jag ingenting igår.. kanske inte heller i förrgår? Minnet sviker för tillfället. Men gårdagen var mycket körig..Jag följde med min pojkvän då han tränade inför gokart säsongen och det gick väldigt bra för honom. Nu förstår ni nog varför jag skrev körig dag.. det blev ju trots allt en hel del varv runt banan. Men för min del är det bara kul att kolla så för mig var det en toppen dag!
När jag senare kom hem på kvällen och maten som stod på bordet var borta, hoppade jag ner i badkaret för att ta det lite lugnt- Skönt! När jag låg där och försökte ta det lite lugnt kom jag på att jag ville ta lite kort, så fort upp.. började sminka mig, håret struntade jag i att fixa för att ha  blöt och lite halv ruffsigt hår är bara snyggt.
Jag slänger upp en bild på sminkningen runt ögonen.. men resten utav bilderna vill jag inte visa då jag möjligtvis vill ha den i den nya headern jag arbetar med.

Tre olika färger.. två olika nyanser blå och sedan en färgstark rosa färg. Tummen upp.
Det var min dag i stora drag.. Jag antar att ni andra som läser denna blogg och alla andra som inte läser den hade en toppen dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar